Ayseee60 canım hırpalama kendini artık bişey yok bi daha yemezsin olur biter
Ben de ilk doğum yaptığım dönem çok süt yapar diye bir koca kase kuru börülce salatası yemiştim bebeğim zaten kolikti sütle bi gaz yaptı yani herkes tepki gösteriyor oo nasıl yersin çocuğu mahvettin diye, ben bilsem yer miyim iyi bir şey yaptım sanıyordum.
Elinde değil bebekle eline ne gelirse yine bebeğine bakacak enerjin olsun diye yiyip içiyorsun sonuçta. Bi kereden ne olabilir bitti gitti artık.
Kusmana bile gerek yoktu emziredebilirdin. Rahatla artık 🫶🏻