Kızlar x ıspanak haşlamıştım 10 gündür bekliyor dolabımda bugün kıymalı yaptım yedim ama içime kurt düştü ıspanak çok beklememesi gerekiyormuş yoğurtta yedim. Ama şimdi bisey olur mu diye düşünüyorum bebeğimi emzirmeye korkuyorum siz ne kadar bekletiyorsunuz bisey olmus mudur