esractl Sizin yine iyi bizim meme reddi biberon reddi hepsi çıktı ortaya şimdi emmiyor biberonuda zorlaya zorlaya yediyorum
Elfgrn Balllllanne Evet emiyor elini değil direkt yumruk yapıp ağzına sokuyor yani elimi sıkarsın kemikler çıkar ya o kısımlarını genelde emmeye çalışıyor çok değil ama az salya da başladı
Fundaaaa Valla kızlar 40 ki çıkmadan önce misler gibi emip uyuyan oğlum kırk çıktı şuan 2 ay 24 günlük inanın çok yoruluyorum gündüz ni kere zor bela uyuyo 3 4 saat uyutmaya çalışıyorum uyuduğu süre 1 saat yada yarım saat Bende cildiricam gece desen öle artık sürekli emzirmekten yoruldum uyumama çabası ne zaman düzelir bu durum hakikaten perişanım
[silindi] Fundaaaa Kırkı çıkınca huyu değişir derlerdi ama olumlu yönde. Bizim ki pek olumlu değişmedi. Olumlu olan tek yanı beni tanıması, bana gülmesi ve sesleri takip etmesi🤤🥺❤️
Aybalosmoms 14 gün sürüyormuş son 6 günümüz kaldı bizim de😓 8 gün geçti ama benim ömrümden 8 yıl gitti😓 söylediklerinizden ne eksik ne fazlasını yaşıyoruz umarım bir an önce geçer
[silindi] Aybalosmoms Biz tam bugün 8 haftalık olduk ama beyefendi pazar gününden beri yaşıyor bu atağı allahım sen hepimize yardım et 🤤🤤🙏
Nurozden12 esractl biz silikon uç kullanıyorduk onu bıraktık bu dönem 2 dk emiyor sonra ağlamaya başlıyor sakinleştirip tekrar veriyorum hiç almadığında sağıp biboranla uyurken veriyorum
Zynpgmt Meme reddi uyku reddi hepsi var 2 buçuk ay hala düzelmedi. Kucakta on dk uyuyor bi de kucağa alıştırmışsın memeyle niye uyutmuyorsuncularla uğraşıyorum. 😟😟🤦🏻♀️
Bambileo14 Aynı şeyler yaşıyoruz. Aynı dönemdeyiz. Ellerini, boynumu, omzumu her yeri yalayıp tükürük yapıyor. Zannedersin diş çıkaracak. Kucakta uyuyor sürekli. Bir de 3 aşı olduk ateş de yaptı sürekli mızırdanma hali… bakalım geçecek elbet..
kizinaasikbiranne [silindi] bizde şu an 8. Hafta atağındayız anlattığınız her şey var sık sık mama yiyor ama emmiyor uyuyamıyor 5 dk aralıklarla uyanıyor kafayı yemek üzereyim 4. Gündeyiz uykusuzluktan ölüyorum ama ne yazık ki henüz çözümünü bulamadım 😭😭😭😭
Bambileo14 [silindi] işte bayağı zorladı bizi. Ama şükür ateşlenme bitti. Verem aşısı ağır zaten mahvetti çocuğu. Uykusu var uyumak istiyor ama ağrıdan uyuyamadı. Mızır mızır Allah yardım etsin hepimize de 🌹
Zynpgmt [silindi] bizlik bir şey değil bence bu dönemde tek istedikleri kucak gerçi emmek istemiyor sadece kucak. Şimdiden böyleyse ah ah 3.ayda yeni leveller yüklenir artık😵💫😵💫
defneemomm [silindi] bizde de uygulamada 5. Hafta atağı yazıyor😭 4-5 gündür uykusuzluktan beynim çalışmıyor artık