[silindi] Aybalosmoms Biz tam bugün 8 haftalık olduk ama beyefendi pazar gününden beri yaşıyor bu atağı allahım sen hepimize yardım et 🤤🤤🙏
[silindi] Fundaaaa Kırkı çıkınca huyu değişir derlerdi ama olumlu yönde. Bizim ki pek olumlu değişmedi. Olumlu olan tek yanı beni tanıması, bana gülmesi ve sesleri takip etmesi🤤🥺❤️
[silindi] haticenurrr Hafta hafta ataklar var canım biz 8.hafta ya girdik onun atağı yani 54 55 günde başladı bizim
Bambileo14 [silindi] işte bayağı zorladı bizi. Ama şükür ateşlenme bitti. Verem aşısı ağır zaten mahvetti çocuğu. Uykusu var uyumak istiyor ama ağrıdan uyuyamadı. Mızır mızır Allah yardım etsin hepimize de 🌹
Zynpgmt [silindi] bizlik bir şey değil bence bu dönemde tek istedikleri kucak gerçi emmek istemiyor sadece kucak. Şimdiden böyleyse ah ah 3.ayda yeni leveller yüklenir artık😵💫😵💫
Elfgrn Seheeeeeeer döndük şükür ama gümbür gümbür geldi 3. Ay atağı diş ile çarpıştı daha yeni bitiyor derken şimdi 4. Ay atağına doğru gidiyoruz normal 1 aya yakındır bozuldu çocuk normale dönmüyor