[silindi] Sanırım atak yaşıyoruz.. 15 20 dk uyuyor, kucak istiyor, emmek istiyor ama asla emmiyor. Emzik deseniz onu da tutmuyor.. Siz neler yaşayıp atlattınız. Alırım deneyimlerinizden bir dal.. 🥺🥺
MaviAsel [silindi] bizde 8. Haftamıza girdik yazdığınız durumdayız aynı bende bundan başka bişey düşünemiyorum bi sebep bulamıyorum
Elfgrn [silindi] aynı durumdayız sürekli kucak istiyor emzik tutmadı elli sürekli ağzının içinde sürekli emmek istiyor ağlama krizlerine giriyor gündüzleri desen zaten 10 dakika uyursa şükrediyorum gece uykusu şaştı Karman çorban bir hale girdik teması kestiğimi kıyamet koparıyor
edafmo [silindi] biz 8 hafta atağına bi girdik çıkamadık kızım 2ay 18 günlük… Allah sabır versin hepimize
hayalperest2310 [silindi] bizdeki bu durumlar doğduğundan beri var ben düzelir diye ümit ederken daha ileride beni bekleyen ataklar varmış 😥😥😥🫠ben bitiş ben finish 😂😂
[silindi] MaviAsel Kucağımdan koyduğum an ağlamaya başlıyor. Zaten emzirmede problem yaşıyorum. Ne yapacağımı şaşırdım..
edafmo [silindi] sürekli ağlama karnı tok altı temiz gazı yok ama eti koparcasına ağlıyor. Ya kolumda ya ayağımda sürekli sallıyorum durduğum an uyanıyor. Gece uyanınca daha uyumuyor. Uykusuzluktan sıyırmak üzereyim 🥺
Kararsizaney [silindi] bizimde aynı sürekli ağlıyor emzik kullanıyorduk şimdi onuda almıyor atıyor ağzından sürekli evin içinde tur atıyoruz pilates topunda zıplıyoruz birlikte o zaman susuyor baktık olmadı dışarı çıkıyoruz kapıdan çıktığımız an susuyor beyfendi gezmesini çok seviyor her akşam yıkıyoruz sudan çıktığı an başlıyor yine ağlamaya aklıma hiç atak haftası gelmemişti eşimin ve ailesi hep nazara yordu bu durumu onlar yüzünden dinden çıkacak noktaya gelmiştim 😂😂
Kararsizaney [silindi] ya sorma en ufak ağlamasında nazar diyorlar beni çıldırtıyorlar ben okuyorum bir şey yok kaynanam okuyor çok nazar değmiş diyor 😂 ne olduğunu anlatıyorum ama yok anlamıyorlar
Balllllanne [silindi] aynı durumdayız sizi biliyorum doğum sürecinde de bizim bebeişler gününü geçmişti doğmalarını bekliyorduk 😂 emse emmiyor 1 saat uyusa gündüz hele artık şükrediyorum emzik de yok bizde de devamlı emme isteği ı yüzden uyumak için bile emzik çok denedim birçok Marka ama yok
Elfgrn Balllllanne Evet emiyor elini değil direkt yumruk yapıp ağzına sokuyor yani elimi sıkarsın kemikler çıkar ya o kısımlarını genelde emmeye çalışıyor çok değil ama az salya da başladı