Deletedmom131 çok geçmiş olsun 😔 walla sinir oluyorum şöyle işini tam yapmayan hastanelere kaka testini kan testini yap bak bakalım enfeksiyon var mı ona göre ilaç ver serum tak biseyler yap ama dimi ☹️ benim oğlumda da birkaç ay önce olmuştu enfeksiyon vardı kakada, antibiyotikle atlattık