aysenurkerem Deletedmom131 4 gündür varmış bence beklemeden tekrar bi doktora götürün. Bebeğiniz küçük serumla sıvı takviyesi yapılsa iyi olur
Deletedmom812 Deletedmom131 yoğurda buğday nişastası kat yedir ishali kesiyor hemen canım geçmiş olsun
Deletedmom131 Deletedmom109 Hayir yaptırmadım ama rota oluduğunu sanmıyorum günde en fazla 10 kere yapıyor. Teşekkür ederim 🌸
aysenurkerem Deletedmom131 başka hasteneye gitseniz , ishal ve kusma var ve takmamışlar ben olsam cimere yazardım çocuk bu
Bsrumt55 Deletedmom131 çok geçmiş olsun aynı dediginiz gibi oldu oğlum 20 gün falan sürdü ayağa kalkacak dermanı yoktu ilaçları bile kusuyordu içmiyordu en son iğne vermişti doktor 3 tane vuruldu fayda etti
Deletedmom131 Bsrumt55 Ay 20 gün mü 😔 sizede cok geçmiş olsun cok zor 20 gün cok fazla insallah bizimki o kadar sürmez
Bsrumt55 Deletedmom131 inşallah canım kanına baktılar mi bize antibiyotik başlamıştı midesi bağırsakları ödem yapmıştı
Farahzeynep Deletedmom131 başka hastaneye götürün bence, 41 çok yüksek bir ateş nasıl eve gönderebiliyorlar?
Deletedmom131 Farahzeynep Valla bende anlamadim suan atesi yok cok şükür bugünde hastanedeydik kaka tahlili verecegiz
Ecelila Deletedmom131 rotadir büyük ihtimal benim kızımda öyleydi hastaneye yatirdilar 1 hafta sıvı kaybından acilen tahlil yaptır hatta 2 kere yaptır 2sinde cikti rota oldugu
GmzSnn Ay ablamın kızıda tıpkı anlattığın gibi onlarıda doktor bişi yok diye göndermişlet ateşi çıkarsa getir deyip
[silindi] Deletedmom131 bu sıralarda çok duyuyorum yetişkinlerdede sık görülüyor bu şikayetler. En rahatlatan o probiyotikler bağırsak biraz toparlayınca yemeside kolaylaşıyor. Çok geçmiş olsun. sıvı almasına dikkat edin susuz kalmasın ishalden
Ecelila Deletedmom131 cnm 10 a yakındı bazen 10 u geciyodu kaka rengi pek değişmemişti bi ara sarıya dönmeye basladi ama sıvı kaybı çok önemli bişey yemiyo diyosun serum alması lazım ve büyük ihtimal rota