Deletedmom131 canım benim oğlum da çok huzursuzdu, kusma vardı. Doktora götürdüm çok uğraştım sonunda idrar tahlili verdik ve idrarın da mikrop çıktı. Antibiyotik kullanıyorum çok iştahsız ve aşırı derece de ishal, ishal antibiyotik kaynaklı muhtemelen yarın tekrar idrar tahlili vereceğim. İdrar torbalarından fazlaca aldım evde takıp öyle gidiyorum hastaneye, gidene kadar çişini yapmış oluyor. Sende bi dene istersen