Catsmom Aynen öyleydi biz Küçükkenki ilaç. Şimdi kaşıntı yatıştırıcı krem var, az az sürüyoruz. Bir de antibiyotik tedavisi.
0-13 yaş: Su çiçeği aşısı var ise, tedavi vermiyorlar.
0 ve + diğer tüm yaşlar aşılı aşısız ne olursa olsun antibiyotik tedavisi veriyorlar.