Brokolilim Merhabalar, ☺️ Bulaştıran belli değil. Aşı yanlış biliyormuşum. Kkk aşısında su çiçeği değil, kızamık aşısı varmış. Su çiçeği 1 yaşta olacakmış. Haliyle çocuğum aşısız. Biz teması olan kişiler de değiliz. Yaşadığımız yerde fiziksel olarak görüştüğümüz insan yok. Ama bir yerden almış demek ki.
0-13 yaş aralığında aşı olmuş ise tedavi yok. İlaç yok.
Eğer aşısız ise, kaç yaş olursa olsun tedavi veriyorlar.
Hacettepe Üniversitesi hastanesinde görüyor tedaviyi. Bir çok doktorun kontrolünde.
Bugün daha iyice, inşallah bitmiş gitmiş olacak.
Haklısınız bizim zamanımızda toz pembe bir ilaç vardı kireç gibi, tüm yaralara annem onu sürerdi. Ama yeni tedavi yöntemi yukarıdaki şartlarda yapılıyormuş.
Bize de kaşıntı önceliyici krem, açık yara olursa diye tedbir amaçlı enfeksiyona çevirmemesi için ayrıca da bir antibiyotik şurup da verdiler. İlaçları aldıktan sonra ateş harici çok toparladı diyebilirim. 🌸
Kimse yaşamaz dilerim. Yaşayanlarda bu konuyu okurlarsa sakin olsunlar, mutlaka doktor kontrolünde ilerlesinler. 🌸🙏🏼