Brokolilim Evet, muhtemelen avm de aldı. Çok kısa da girip çıksam almış olabilir dedi doktor. Covid gibiymiş bulaş şekli. Hava dahil. Doğumdan beri hem emziriyorum, gem ek gıda/mama beslenmesi iyi. Takviyeler, tüm aşılan zamanında yapıldı vs. Ama şu çiçeği aşısı olmayınca diğerlerinin pek de koruyuculuğu yok dedi doktor, çünkü anne sütü ilk 6 ay çok iyi koruyor, sonra koruyuculuğu azalıyormuş epey. Nasip artık. Böyle geçmiş bitmiş olsun. Ağır geçti ama geçti. (Şuan yoldayız, kontrolden dönüyoruz, çok iyi dedi doktor. İçim rahatladı günler sonra.) ☺️