Anneolmusbirkadin sizin deneyiminiz güzelmiş, bizimki de 10 günlükken yaptırdığımızda gayet güzeldi ama ben şu an çok pişmanım. Hatta 3-4 aylıktan itibaren pişman olmaya başlamıştım. Oğlumun pipisi içine gömük ve çok kilolu bir bebekti, hep geri çekme yapmamız gerekiyordu. Yaptığımız halde pipisinin ucu sünnet olduğu yere yapıştı. Kaç kere doktor açtı kaç kere biz açtık ama oğlum artık pipisine dokundurmayan bir çocuk oldu. Temmuzda 4 yaşı bitecek hala tuvalet eğitimi veremedim sırf bu yüzden. Artık yarın başlayacağım ama çok zorlandım, zorlanıyorum. Şimdiki aklım olsa asla yaptırmazdım bebekken. Tuvalete iyice alıştıktan sonra tekrar bir müdahale ile açtıracağız pipisini. İnşallah erken yaptıran hiç kimsede bu problem oluşmaz.