Anneolmusbirkadin Benim oğlum 2 ay 5 günlükken yaptırdık. Lokal anestezi oldu oda. Çok rahat geçirdik. Ameliyathaneden çıkar çıkmaz calpol verdim sanırım anestezinin de etkisiyle bütün gün emdi uyudu emdi uyudu. Sadece uykusunda ilk iki üç çişinde mızıkladı bir iki saniye o kadar. İki gün boyunca 2 ml calpol verdim 8 saat arayla. Kremi her bezini değiştirdiğimde ucuna sürdüm. Bardak koymadık doktorumuz gerek yok bezini yağlayın sadece yapışmasın dedi. Her bezini zeytin yağıyla yağlayıp bağladık. Bugün 5. Gün şişimiz indi sayılır dikiş henüz düşmedi. Çok şükür o kadar rahat atlattık ki sanki hiç sünnet olmamış gibi. Ve çok evhamlanmıştım oğlumu ameliyathaneye aldıklarında ağlamıştım bir hafta öncesinden korkusunu yaşadım ama normal günümüzden farkı yoktu resmen şükür 🙏🏻