nimbus2000 teşekkür ederiz size de çok geçmiş olsun. Ben doğduğu günden itibaren hiç bir zaman beslemek için uyandırmadm. Bazen 2 saat uyudu bazen 3 hatta suan 5 saat uyuduğu oluyor yine de uyandırmıyorum. Çünkü bence uyku da onun için beslenme. Kendisi acıkınca uyanıyor. Size de biraz daha rahat olmayı öneriyorum 🥰