rivrivyapma MorVosvos sulusu pipetli mi alayım bide ne kadar su içmesi gerekiyor artık nasıl su içireceğim bilmiyorum b n çok su içiyorum elimden bardağı almak istiyor oğlum bi çay kaşığı veriyorum Demir ilacından sonra
MorVosvos rivrivyapma ilk başta mini suluklar var ebebekte onları dene istersen yada kaşıkla içereceksin suyun tadına alışması için. İlk 9 ay hiç su içirmesende olur. Anne sütünden alıyor o gerekli suyu maksat alışması. Ben pipetli suluk aldım munchkinin ama pipetli suluğa her bebek hemen alışamıyor. Kuzenimin bebeği bizden daha büyük pipetli suluk kullanamıyorlar. Senin çaban biraz çocuğun beceresi diyelim ama elinde sonunda öğrenir. Bu konuda tercih senin.
rivrivyapma MorVosvos bebek rendesini bütün gıdaları rendelemek için mi alıyoruz önce rendeleyerek öi vereceğiz 🤭
rivrivyapma MorVosvos ya kusura bakmayın bu konuda hazırlıksız ve kimsesizim kimse bilmiyor size soruyorum 😟
Jadewinder rivrivyapma kavanozları makineye direk koyuyorsun Ben youtube dan videodan izlemiştim . Başka bir markanın aldım ben yoğurt yapma makinasını: https:// youtu.be/TpgV4Hrlng0 Buradan bakarak videodaki makinada yaptım. Memnunum çok.
Duygu29 rivrivyapma Ben günlük pastorize süt aldım kavanozlara koydum. Activia sade probiyotikten 2 şer kaşık koyup hafif karıştırdım çok değil 2 hareketle. Makinaya koydum 8 saat sonra kapadım. Soğumasını bekledim. Sonra 4 saatte buzdolobında bekletip ağızlarını kapadım.
Duygu29 Jadewinder şöyle zaten çok soğuk yiyemez. Fakat benim ısı geçirmez bir çantam var. Mini yanlış hatırlamıyosam philips in . Ne soğuğu ne sıcağı geçirmiyor.
meso rivrivyapma benim vardı o yüzden almadım. Sebzelerin vitamini suya karışmasın vitamini içinde kalsın diye ilk etapta kullanılıyor çok pahalı bi şey değil alınsa olur tabi
Bugleminannesi28 rivrivyapma çok hoşuma gitti hem yer kaplamıyor hem pratik birşeye benziyor bende post açmıştım herkes çok önerdi ek gıdaya baslamak için sabirsizlaniyorum Bunun dışında cam rende meyve suzgeci wee baby silikon kaşık mama tabağı aldım koldan geçirmeli önlük te Alaçam herkes ondan da çok memnun