rivrivyapma ben doğduğundan beri alıyorum. Bu süreç çok heyecanlı geldi bana. Hem herşeyin tadına ilk bakacağı için hemde benim yaptığım yemekleri yiyeceği için. Her trendyol alışverişime ekledim bi parça. Ama gerekli olanları söyleyim kitaplar inanılmaz çeşitli; yani bebekler gerçekten hiç sıkılmaz. Çeşit çeşit kahvaltı çorba, pankek, bisküvi vs tarifleri var. Ben kitapları dolap tan 2. El almıştım. Mesela yogurt makinası olmasada olur diyorlar. Ama bana daha basit geldiği için aldım. Olmasada olur yani. Haşlama aparatı çok iyi buharda miss gibi sağlıklı sebzeler haşlıyosun. Bu da şart bence. Mini kavanozlar aldım; yogurtları onda mayalıyorum. Dışarı çıktığında mesela atarsın çantana. Bide mini e bebekten termos aldım. Sıcak ürünlerini dışarı çıktığımda kullanırım diye bence bunlar gerekli diğerleri fantezi. Bide başladıktan sonra bence gerekli olan şeyleri gözünde kestiriyosun