rivrivyapma çok güzel gidiyor sebzeleri bitirmek üzereyiz, bir tek havucu sevmedi. Ama diğer sebzelerle karıştırınca yiyor. Bide meyve süzgecine koydum hem dişlerini kaşıdı hemde suyunu emdi. Meyvelerden de muz elma denedik çok sevdi. Ayrıca yoğurt aşığı oldu☺️