minikoglummmmm 2 ayda bir verilmiyor mu ya şartlı saglık yardımı diye cocukların adına anneye yatan degil mi benimde 2 ayda bir yatıyor her aşı smrası kaymakamliğa kağıt götürmek şart mı siz heer ay mı alıyorsunuz acba kafam karısıt ikizleirm var 2 ayda bir şartlı saglık yardımı diye yatıyor okdr