ikizannesi000 minikoglummmmm Ya oyle mı siz heer ay saglık ocagına gidip muayene etirip kagıt mı alıyorsunuz kb baya sordum ama oyleyse bnde gideyim aşıdan aşıya gdyorum 14 aylık
minikoglummmmm ikizannesi000 sağolsun beebgimde sürekli biseyler çıktığı için her ay mutlaka gidiyorum ama şuan deprem bolgesindeyim sağlık ocağı kapalı o yüzden yatmadı
Efeninannesi48 Nurrellaa esinin sigortasi varsa calisiyorsa bosuna ugrasma canjm evde sigortali varsa imkani yok
queen_mom Birannebirfurki çocuk parası nasıl bişey her ay ki yatıyor.bir bilgim yok beni aydınlatır mısınız.ilk çocuğum