Esengul-4646 bu ay bana yattmadi nedenini öğrenmek için gittim sağlık ocağına gittmedigin için dedi sağlık ocağına gittmemiz lazım deprem nedeniyle kapandığı için gidemiyoruz başvuruyu valiliğe gidiyorsun telefondan olmuyor onlar kayıt yapıyor bir ay içersinde kabul oldu