benoyleuygungordum_ Biz mama tabağı ile mi büyüdük istediğin tabakla yedir söylemesi ayıp öğlen 8 aylik bebegime etli tarhana yaptım mutfağımı da çamaşır suyu ile temizlemistim dolaptan tabak almak içimden gelmedi kirlenecek diye tencereden yedirdim, BLW yapmıyorum sonrasinda banyo paklıyor😄 kızım 4 yaşında ona da mama tabağı kullanmıyorum bizim yediğimiz tabakla veriyorum