Kızım şuan 20 aylık ve evde oioi dahil bir çok mama tabağımız var. Gercekten gerekli mi derseniz bence en güzeli piknik tabakları oluyor ya renk renk, gıda ile teması onaylanmış plastik tabaklar. Onun dışında çok da gerek yok bence. Bir sure sonra atmaması gerektiğini anlıyorlar zaten. Blw yöntemi bile yapsanız kirilmayacak bir tabak iş görecektir