benoyleuygungordum_ bemce gerekli ya vakumlari mukemmel degil bebekler bazen altina elini takıp cıkarıyor ama öyle kolunu carpti, itikledi diye düşmüyor. 6 aylık o atmayı ögrenene kadsr baya isimi görecek. Hevesiniz varsa alin o gerekli mi bu gerekli mi diye düsününce aslında her sey gereksiz gibi geliyor 😊 koku sorunu yaşayanlar mihtemelen makineye attı ben almadan önce çok arastırdım makineye girmezse koku olmuyor olursa da basit bi çözümü vardı da unuttum. Gıda silikonu kullaniliyor zaten saglikli porseleni kimyasal deterjanla makinede yıkıyoruz bence oioi tabakları alip hep elinizde bebek deterjaniyla yikamak daha sağlıklı yüksek ısıya gerek yok ki zaten fırına bile giren kaplar gerekirse kaynatılır.