benoyleuygungordum_ porselen, camlar makinede kaynar kaynar yıkandığı için daha temiz geliyor bana silikonda var ama artık 16 aylık oğlum kahvaltı dışında kullanmıyorum hatta oioi nin derin kasesini almıstım boş boşşş duruyo. İlla olacak diye bir kaide yok, ben hevesten almıştım olmasada olurmus. Şu anda nerdeyse hep bizim tabaklarımızdan kullanıyorum daha pratik geliyor. Hevesiniz varsa e bebekten kendi markasının alın şimdiye kadar koku vs olmadı onda