benoyleuygungordum_ mervemir- Bende gördüm o markayı aslında arkadaşıma hediye alacaktım. Bakayım teşekkür ederim 🙏🏻
Mercosey benoyleuygungordum_ olur tabi ki niye olmasın. Kırılmayacak bir şey olsun bazen bebişler atıyor
benoyleuygungordum_ Mercosey evet bambu tabağımı kullanacağım baktım olmuyor vakumlu alırım o zaman 😂
Mercosey benoyleuygungordum_ vakum bebeklere işlemiyor. Ben zor kaldırıyorum vakumlu tabağı alırken bebeğim pat diye yere atıyor anında
yagmurkokusu_ benoyleuygungordum_ eşim beğendiği için aldık oioi ben hangisi elime geçerse kullanıyorum farketmiyor
Mommygirl benoyleuygungordum_ oioi kaşığı güzel onu mutlaka alın. Geriye kalanı da siz bilirsiniz. Olsada olur olmasada. Ben daha önce almıştım uyguna çok bi olayı yok ama kaşıktan çok memnunum tahtalı olan değil düz silikondan alın tek önerebileceğim