pnr60_ Atlasmother Kesinlikle aynı durumu yaşıyorum , tutsa bile bir kaç dakika sonra yine ağlama krizleri kucağımda da tutsam pozisyonda durmuyor , cidden cok sabır lazım yeterki sağlıklı olsunlar ❤️
Atlasmother pnr60_ Aynen sağlıklı olsunlar da😊 Birde benimki damakları kaşırken arada parmaklarını emiyo belki o rahatlatıyordur onu ama inşallah alışmaz
pnr60_ hayalperest2310 😂😂 sanki kötü birşey veeiyormuşum gibi geliyor onu öyle görünce kusucak gibi olıyor ya 😂 ay inşallah işe yarar
hayalperest2310 pnr60_ bende kıyamıyorum ama o bana çok kıyıyo gece hiç uyutmuyor emzik alsa fena olmaz 😂😂😂
Azrass pnr60_ benm de kızım dediğinz gibi yapıyor du ilk başlarda bende artık vermedim 4 aylık oldu bi verdim dahada bırakmadı
Hka2567 pnr60_ nuk markayı direkt tuttu,avent falan hep atmıştı öğürüyor gibi yapıyordu ama nuku hemen tuttu canım
Azrass pnr60_ bazen emzikler onların ağız yapılarına göre büyük geldiği için midelerini bulandırıyor lar her bebek bir değil tabi Krem şanti ye bandırıp verdim ağzına şimdide bıraktıramıyorz
Zeynep-Azra pnr60_ bence çok da zorlamayın benim kızım da aynı dediğiniz gib yapıyodu emziği tutmadı bir çok marka denedim damaklı damaksız hatta dopmadan önce hevesle philips avent almıştım Hiç birini tutmadı bakkal emziği dediler onu da aldım ama nafile ben de pes ettim zaten çok da önermiyolar o yüzden uğraşmayın derim
pnr60_ Zeynep-Azra Aventi bende denedim çok önerdiler ama o da işe yaramadı sanırım bu gidişle kullanmicak gibi
pnr60_ Ogulluana Gaz sancısı var çok kıvranıyor uykuya dalamıyor emzik veeincwe e olsun sakinleşiyor , sonra atıp tekrar başlıyor
pnr60_ Atlasmother Oyy çok tatlı ama ya 🥰 belki evet o şekilde rahatlıyordur kıyamam ah bu bebişler çok fenalar ama iyiki varlar 🥰
Atlasmother Dolunayarad Emme refleksini tatmin etmeye çalışıyor diye düşünüyorum 😅 herşeyi meraktan zaten ağzına sokuyo yalıyo emiyo ama parmak emerken daha rahatlıyo ama çekiyorum elini gördüğümde. Diyorum bak emzik var onu em fırlatıyo eliyle emziği 😅
pnr60_ Dolunayarad Benim oğlumda şiddetli yumruk yapıp ağzına götürünce acıkıyor diye biliyorum bazen öylesinede yapıyorlar ay çok değişik hareketleri var bebişlerin 😂
pnr60_ hayalperest2310 😂 hemde nasıl acımadan kıyıyorlar vallah 😂 Fena olmaz da işte almıyor resmen tartışıyor sanki benimle 😂
pnr60_ Yagmur988 Hiç öyle düşünmemiştim ağzı küçücük acaba tutamadığındanmı olmuyor birde ona yönelim 🥹
ruveydaensar pnr60_ teşekkür ederim güzel anne 😍 umarım senin bebis benimki kadar direnmez de alışır hemen . Sen de rahat edersin 🌸
pnr60_ ruveydaensar Hepimiz inşallah gönlümüzce büyütürüz Çok tşk ederim canm amin inşallah ❤️❤️❤️❤️❤️
bayankitapkurdu pnr60_ benim kız da aynısını yapıyordu. 2 aylık oldu. Sürekli deniyordum ara ara. Şimdi şimdi alışmaya başladı yeniden. Vazgeçme 🤭
pnr60_ bayankitapkurdu Oyy sonunda zafer senin 😂 inşallah deniyorum bakalım cidden çok huysuzlaşmasa vermicem hiç ama durduramıyorum bazen 😭
Semragokce pnr60_ canım benim bebeğim de tutmadı aslında tutmasını da ben istemedim hem sarılık vardı hem kardeşim çok zor bıraktı o yüzden e bebekte simetrik uçlu ucuzdu hatta aldım öylesine 2 aya yakındı işte çok huysuzdu emmek istiyor ama doyduğu için sinirleniyordu 😂 ben o zaman verdim başta istemedi yavaş yavaş vurdum emzige ağızındayken tuttu bir müddet sonra şimdi de uyumuyor emziksiz
pnr60_ Semragokce 😂 güzel taktikmiş o da denicem , bende pek vermek istemiyorum ama gazdan çok huysuzlaşıyor o ara çok ihtiyacım oluyor demekki her bebek herhangi emzik olsa bile tutuyor iste önemli olan tutturabilmek
Mine9494 Valla ben o kadar paralar verip Bibs,Avent vs almistim annem eczaneden bebedor un emzigini almışti 50 TL ye kızım onu tutmuştu 😁😁 sağlıksızdır diye yavaş yavaş arada Avent i alistirdim sonra. Bı deneyin belki işe yarar 😅
bebekece pnr60_ olmuyorsa zorlama bence ben cok denedim 3. Ayında vazgeçtim artık şuan 8 ay 20 günlük kızım bazen emzik niyetine beni kullanır halen ama iyiki tutmamış diyorum bise bıraktırmakla uğraşacaktm
pnr60_ bebekece Evet bide bunu bıraktırması var vallah kararsız kaldım tutmuyor ama tutucak gibide değil 🥹