pnr60_ annesi kazandı neyse ki . Emzik tuttuktan sonra bebekli hayat o kadar da zor değilmiş dedim 😂 dışarda çok huzursuz oluyordu , ağlıyordu . Şimdi emziği verince sakinlesiyor. Uyurken çok direniyordu , şimdi emziği veriyorum uykuya geçeceğini anlıyor. Bazen iş yaparken sabrı kalmıyor, emziği verip az daha zaman kazanıyorum . Emzik hayat kurtarıcı bı şeymiş kesinlikle . 8 ay çekmişim boş yere