pnr60_ Atlasmother Oyy çok tatlı ama ya 🥰 belki evet o şekilde rahatlıyordur kıyamam ah bu bebişler çok fenalar ama iyiki varlar 🥰
pnr60_ Dolunayarad Benim oğlumda şiddetli yumruk yapıp ağzına götürünce acıkıyor diye biliyorum bazen öylesinede yapıyorlar ay çok değişik hareketleri var bebişlerin 😂
pnr60_ hayalperest2310 😂 hemde nasıl acımadan kıyıyorlar vallah 😂 Fena olmaz da işte almıyor resmen tartışıyor sanki benimle 😂
pnr60_ Yagmur988 Hiç öyle düşünmemiştim ağzı küçücük acaba tutamadığındanmı olmuyor birde ona yönelim 🥹
Yagmur988 pnr60_ Tabii ki küçükte ben anlatamadim ya bu emziğin ucu cok küçük ağızlarına tam oluyor Güzel kavrıyor 🤣🤣😅
pnr60_ ruveydaensar Hepimiz inşallah gönlümüzce büyütürüz Çok tşk ederim canm amin inşallah ❤️❤️❤️❤️❤️
pnr60_ bayankitapkurdu Oyy sonunda zafer senin 😂 inşallah deniyorum bakalım cidden çok huysuzlaşmasa vermicem hiç ama durduramıyorum bazen 😭
bayankitapkurdu pnr60_ küçücükler ama canımıza okuyorlar 🤭😅. 2 gündür meme yerine emzik istiyor resmen belli ediyor ne istediğini. Yoksa çatlayacakmış gibi ağlıyor
pnr60_ Semragokce 😂 güzel taktikmiş o da denicem , bende pek vermek istemiyorum ama gazdan çok huysuzlaşıyor o ara çok ihtiyacım oluyor demekki her bebek herhangi emzik olsa bile tutuyor iste önemli olan tutturabilmek
pnr60_ bebekece Evet bide bunu bıraktırması var vallah kararsız kaldım tutmuyor ama tutucak gibide değil 🥹
bebekece pnr60_ biraz daha dene içinde kalmasın en azından uykuya geçerken alsa oda yeter ama tutmuyosada cokta zorlama bi süre sonra zaten ihtiyaç duymuyorsun. Uykuya geçwrken bile alışıncada ilerde emziksiz uyumak istemiyorlar bide ona alıştırmam var😬
Kgn_021222 pnr60_ benim oğlumda aynısını yazıyordu büyük geliyormuş ağzına meğerse Philips avent aldım tuttu ,şimdi sadece uyku esnasında tutuyor ben uyurken veriyordum öyle alıştı ,bagımlılık vs de yapmıyor ona destek oluyor
pnr60_ Kgn_021222 Ağz büyüklüğünü hiç düşünmedim çok mantıklı belki büyük geldiği için tutamıyordur 🥹
aayysselll pnr60_ benim kızım 3 aylık benimde denemediğim emzik kalmadı. Kesinlikle almıyor dediğiniz şekilde atıyor. Ama parmağını emiyor 😖 sırf onu bıraktırmak için bile emzik tutsun diye uğraşıyorum ama fayda etmiyor.
pnr60_ aayysselll Vallah etmiyor canm deniyoruz sürekli , çünkü huysuzlaştığında cidden durduramıyorum 🥹
[silindi] Asynm bende avent, nuk, tomme tipp, bakkal emziği ve oioi deniyorum dönüşümlü 4aydır😂 en fazla oioiyi tutuyo onuda bi 2dk sonra tükürüyo ama diğerlerine anında öğürüyo
Asynm [silindi] ya benimki ilk başlarda tuttu sonra bir hastane sürecimiz oldu hemşireler verdirmediler hatta biri aldı çöpe attı ondan sonra birdaha tutturamadım ben
pnr60_ bayankitapkurdu Üff şu an hayal edebiliyorum aynısı aynısı 😂 en azından yalnız değiliz bu durumu her Anne yaşıyor bu şekil az da olsa rahatlatıyorum kendimi