MeteYmen_Annesi ben bu bayram hiç bir şey yapmama kararı aldım 😂 14 aylık kızım var 27 haftalık hamileyim birde hamilelik şekeri çıktı, zaten yemeyecem bir de sarma tatlı falan yapıp canımı çektirmeyeyim dedim. Ama tavsiye olarak trilice veya şekerpare güzel gider diye düşünüyorum.