FaaBu MeteYmen_Annesi badem tatlısı var nefis yemek tariflerinde oda güzel oluyor kolayda tavsiye ederim
ilkanne27 ozge28 nasıl yapıyorsunuz buzluktan çıkarınca şerbetini falan nasil veriyorsunuz anlatır mısınız
ozge28 ilkanne27 yapıp önceden buzluğa atiyorum çıkaracağım zaman şerbetini hazırlıyorum çıkardığım gibi üstüne döküyorum çok güzel oluyor serbetin soğumasını falan da beklemiyorum şekerpare buzluktan çıktığı için :)))
Svgars Cennet70 sana püf noktasını vereyim lezzet bakımından bir tatlı kaşığı kodla Gül reçeli kat çok lezzetli oluyor süt de 1 lt kullan bi iki saat sonra çekecek sütü sonra üzerine bir veya iki su bardağı tepsiye süt gezdir
Aasss MeteYmen_Annesi kolay bişey istiyorsan Kemalpaşa yap canım hem şerbetli tatlı hem çok kolay at şerbete pişsin çok da lezzetli oluyor üstüne tahin çevizle, Hindistan ceviziyle, dondurma, kaymak hepsiyle de güzel olur
Aloneeee MeteYmen_Annesi valla hiççç baklava felan yapamam. Hazır baklava alacağım sipariş verdim. Su böreği sipariş verdim onu alacağım. Yanına da yaprak sardım pişecek bekliyor. Ve şeker çikolata işte standart
cemreninannesi_ MeteYmen_Annesi muhallebili kadayıf tatlısı yapacağım kimse gelmez de biz yeriz sevgili eşim ile 🥲🥲😍
antropologanne MeteYmen_Annesi Bayramda kimse gelmeyecek 😣 Yazarken dahi duygulandim neyse, ama yinede tatli yapacaĝım. Hira tatlisi hem hafif hemde asiri kolay.
Rez MeteYmen_Annesi ev baklavası siparişi verdik 2 tepsi ben de aşure yapacam gelen olmasa da yeriz Allah nasip ederse inşallah