Yagmur988 cocuk doymuyor ki . Bunu başta doktorla konusmustum hani ne kadar mama verelim diye. Biliyorsunuzdur yenidoğan bebek 30 ml falan tüketiyor ilk . Bana ikinci hafta da 60 ml demisti o sekilde verdik ama sonra bebegimin doymadigini farkettim doktor doymazsa kademeli bir sekilde artir dedi . Bende 60 ml yapıyorum sutunu, doymazsa 30 ml daha veriyorum. 90 ml oluyor yani