Erva_733 benim bebeğim şuan 46 günlük ama 30 günlükken filan gece 4 saat aralıksız uyuduğunu biliyorum hatta bir kaç kere 6 saati buldu banada işte alarm kur uyandır emzir işte şekeri düşer bir şey olur anlamazsın diye beni çok korkuttular bende 1 aylık kontrolde doktora söyledim trioidlerine şekerine filan baktırdı bir şey çıkmadı çok şükür kilo alımıda iyi dedi doktora sordum normal mı bu kadar uyuması dedim şanslısın bebeğin seni yormadığı için dedi ben zaten uyandırmaya çalıştım emzirmek için ama bebeğim uyanmadı emmek istemedi bende zorlamadım bu şekilde devam etmedi zaten şimdi uyanıyor geceleri 2 3 saatte bir sende bir başkasını dinleme bebeğinde sağlık sorunu yoksa kilo alımı iyiyse uyandırma acıkınca zaten uyanır ki mamayla besleniyormuş onun sindirimi daha geç oluyormuş o yüzden uyur yani