Eğer rahatsız değilse, kilo alımında problem yoksa ve sarılığı yoksa 90 ml mama zaten onu o kadar tutar çünkü çok küçük daha normal bu şekilde olması. Bizde de öyle olduğu zamanlar oldu zorla beslemeye çalıştık iki katını geri kustu o yüzden önce bebeğinizi gözlemleyip , sonra doktorunuza sorun oda bir şey yok diyorsa zaten yoktur.