Aslananne1 Yasemnoral valla kelin ilacı olsa başına sürermiş 😀😀 10 aylık 8 dışımız var bir diğeri de yolda 1 aydır çıkmak bilmedi azi dis çıkıyor anamı ağlatıyor valla tetagil aldım ise yaramaz daha kutu dolu bi şekilde duruyor doktorumuz her dis ağrısında calpol verme böbreklerine yazık dedi calpol bir defa verdim sadece zeytinyag karanfil de doktorum önermedi karanfil dis etlerini yakar tavsiye etmiyorum dedi öyle dis kasiyicilarla gidip geliyoruz 😦
Gzide32 Kdry26 karanfil yağı tek başına kullanılırsa yara oluşturur çok zararlı olabilir ama 3 yemek kaşığına 6 7 damla karıştırıp kullanabilirsiniz sadece sürmeniz gerek o zaten yumuşatacaktır benim bebek 3 aylık ama 4 buçuk aylık olunca kullanmaya başlıcam 2 3 günde bir süreceğim ama sizin gelmek üzereyse her gün kullanabilirsiniz
Lousalome Yarın 1 yaşında olacak 12. Dişi geliyor henüz onu rahatlatacak bitkisel vs adı altında hic bir sey vermedim. Sabaha kadar defalarca kalkiyoruz 6 aydır sürekli diş cikariyor. Ama diş sürecinde agri aci eşikleri oluştuğu için dogal surece mudahele etmiyorum.
Okuyanbiranne Lousalome valla ilginç bir bakış açısı olmuş defalarca huzursuzlanıp acısından uyandığında tekrar rahat uyuyabiliyor musunuz
Zumra_Fatma Imau acaba anlatir misiniz zeytinyagli zencefili benim kizimda 7 aylik 20 gunluk iken cikardi simdi diger disin agri kesici bile ise yaramiyor artik
Imau Zumra_Fatma karanfili ezin, göz kararı zeytinyağı koyun, güzelce ezin karıştırın, dolapta beklerse hem serin daha iyi olurr Faydasını göreceksiniz
Sinem57 Bayanseker biliyorum canım zeytinyağı bnd veriyorum ama soğanın sürülmesi bile zarar verirmi gaz falan yapar mı diye düşündüm biz ek gıdaya geçmedik ondan sordum
Bayanseker Sinem57 yani doktor tavsiyesi olduğu için zararı olmaz heralde hatta belki biliyorsunuzdur instagramda sayfası var ali fuat serpen diye bi çocuk doktoru uzun zamandır takip ediyorum arada tv programlarına da katılıyor iyi bi doktor onun sayfasında görmüştüm
Gny18 Yasemnoral karanfil yağı çok iyi geliyor. 1 damla pamuğa damlatın ve diş etlerine sürün çok az olması lazım ama acılığını hiss ederse daha çok huysuzlanır. Bu gün 7 aylık ikizlerime 1 çay kaşığı calpol verdim o huysuzluklarından eser kalmadı. Bide ara sıra bitkisel çaylar da veriyorum ben ama sizin bebiş henüz 5 aylık. En kolay şekilde atlatır inşallah.
ElfAlparsln Yasemnoral herşeyden önce bağışıklığını güçlü tutmanızı öneririm emiyorsa siz çiğ sarımsak yutup sütünüzün bikrobiyotasını güçlendirip sık sık emzirin bağışıklık zayıf olduğu zaman bu süreç biraz daha sıkıntılı geçebiliyor ateş ishal gibi onun dışında evde karanfille karıştırdığınız zeytinyağı ile sık sık masaj yapabilirsiniz 🌸
ElfAlparsln Zhrmstf bağışıklığını güçlendirmenizi öneririm bu süreç zayıf bağışıklı bebeklerde maalesef biraz daha ağır geçebiliyor 🌸
Zhrmstf ElfAlparsln inek sütüne hassasiyetimiz var malesef:( keçi sütü de bulamıyoruz yoğurt yapayım yine keçi sütünden peynir, lor, yumurta, kıyma ve baklagilden almaya çalışıyorum vitamin ihtiyacını 🥰önerebileceğiniz bişey var mıdır
Cansutplk starwomen ben Bi kür yapmıştım aşırı iyi geliyordu oğluma. Zeytinyağının içine karanfil ezip koymuştum 1 gün boyunca beklettikten sonra sürüyordum yalnız dolapta bekletin soğuk olması daha çok rahatlatır
BirPrensAnnesi___ Cansutplk 3 ay 13 gunluk bebeğim dis çıkarıyor ona yapsam bisey olurmu acaba çok huysuz
Gzide32 Yasemnoral zeytin yağının içine biraz karanfil yağı katıp diş yerlerine sürebilirsin biraz zamanın varsa eğer direk zeytin yağı içine 5 6 tane kırıp buz dolabında 1 hafta bekletip onu sürebilirsin diş etlerini yumuşattığı için kolay açıklatıyorlar dişleri 😇 benim bebeğim 3 aylık henüz sıkıntılarımız başlamadı ama 4 buçuk aydan itibaren ben de süreceğim arkadaşımın bebeğine uyguladık ve brbişimiz çok rahat bi şekilde çıkardı asla ateş olmadı bir anda gelmiş diş kendiliğinde 😇🌸
Elnr Imau belli bir ölçüsü var mı acaba örneğin 3 yemek zeytinyağına 3 adet karanfil falan gibisinden
Duru_kizinannesi Bdncrr bende korktum inanın hiç cesaret edemedim 🙈 aslında ağzında eriyormuş ama 🤷♀️
Duru_kizinannesi Zhrmstf bol bol sebze salata yeşillik baklagiller yemelisin tam 1 sene kuzum için diyet yaptım sıfır inek sütü ve ondan olan hiçbişeyi tüketmedim hala da tüketmiyorum faydalı değil zaten araştırabilirsin(zaten süt ve süt ürünleri tüketmezse daha az hasta olur sende aynı şekilde )🙏 kuzu eti ve hindi eti tüketebilirain avokado ve kuruyemiş 🌸 ve badem sütü Hindistan cevizi sütü ( aklıma gelenler bunlar
ElfAlparsln Zhrmstf zaten kesinlikle hiç bir yaşında bebeğinize çocuğunuza inek sütü vermeyin hazmı en zor besinlerden nacizane tavsiyem onu hayatınızdan tamamen eleyin sütü fermente haliyle yoğurt kefir peynir olarak verin ..diş sürecindede eğer anne sütü alıyor ise siz bol bol çiğ sarmısak tüketip emzirin sıcak yemek tüketin çiğ sarmısak sütünüzün mikrobiyatasına güçlendirecek ve bebeğinize geçecektir
Duru_kizinannesi Yasemnoral canım anneler 🌸 5 ya da 6 aylıkken (4 aylıkken bi anda geliverdi alt iki dişi ) toplam 8 adet minik toplardan verdimOSANİT( büyüdükçe miktarı arttırdım uykudan önce verdim (içerisinde Alman papatyası var bitkisel diş topları diye geçiyor)inanın çok faydası oldu ağzının suyu hiç akmadı herşeyi ağzına götürme olayı hiç olmadı annelere tavsiyemdir. İçerisinde adet olarak çok fazla var uzun zaman gidiyor . Dönüşümlü tetagil kullandım 2 saatte bir verdim huysuzlanma olduğunda. Tabi karanfil zeytinyağı da verdim ama sanki etkisi hemen geçiyor gibi hep sürmek gerekiyor.
Gokturk_ Duru_kizinannesi sadece her uyumadan önce bir adet mi verdiniz acaba yoksa günlük her uyku öncesi mi ?
Sibelmuc Snmazra Zeytinyağı karanfille 7 aya geldik. 2 aydır kullanyorum şükür daha uykusuz gecesi olmadı iki üç güne patlayacak