Ecmelnda Benim kızimda 2 ay 11 günlük doktor direk söyledi dişlerinin geldigini erken biraz ama olabilir dedi jel verdi emerken bile agliyor ara ara ne yapicaz bilmiyorum acikcasi
ElfAlparsln Zhrmstf zaten kesinlikle hiç bir yaşında bebeğinize çocuğunuza inek sütü vermeyin hazmı en zor besinlerden nacizane tavsiyem onu hayatınızdan tamamen eleyin sütü fermente haliyle yoğurt kefir peynir olarak verin ..diş sürecindede eğer anne sütü alıyor ise siz bol bol çiğ sarmısak tüketip emzirin sıcak yemek tüketin çiğ sarmısak sütünüzün mikrobiyatasına güçlendirecek ve bebeğinize geçecektir
Feza4554 Yasemnoral emziriyormusunuz emziriyorsanız sarmısak bal limon karışımı yapın için bebekler daha kolay çıkarır doişlerini ve detaylı bir İnstagram hesabı var ordan bakabilirsiniz hastalanmayan çocuk sayfası
Gokturk_ Duru_kizinannesi sadece her uyumadan önce bir adet mi verdiniz acaba yoksa günlük her uyku öncesi mi ?
Duru_kizinannesi Gokturk_ 4 er tane verdim mesela öğle uykusundan önce sonra gece uyumadan önce gibi bazen değişkenlik gösterdi zaten o bağışıklık güçlendirici olduğu için daha rahat çıkıyor diye düşündüm ben hep 🙏🥰 umarım size de fayda gösterir ben 1 kutu bitti tetagille idare ettim hemen tekrar aldım.
AlpEreniimmm SusamTanesi26 yinede siz bilirsiniz ama şu jellere hiç iyi demiyorlar içeriğinde zararlı maddeler varmış sadece söylemek istedimm😊
SusamTanesi26 AlpEreniimmm evet bende duydum fakat aşırı zorlandığı için buara mecbur kaldım sürekli kullanmıyorum
Elnr Imau belli bir ölçüsü var mı acaba örneğin 3 yemek zeytinyağına 3 adet karanfil falan gibisinden
Sedatmr Yasemnoral Yeşil soğanın toprak altında kalan kısmı Doktor önerisi henüz dişimiz yok ama olursa eğer yapacağım deneyin isterseniz
Okuyanbiranne Lousalome valla ilginç bir bakış açısı olmuş defalarca huzursuzlanıp acısından uyandığında tekrar rahat uyuyabiliyor musunuz
Lousalome Okuyanbiranne öyle bir soylemissiniz ki sanki bebeğime acı cektiriyormusum gibi 😌 diş çıkarmak doğal bir süreç ben de bu süreçte bebeğime sarilarak, emzirerek su vererek destek oluyorum. Guvenmedigim ilaçları vermiyorum hepsi bu 🌸
Minnakbebik 1bahar benim bebeğim de diş çıkardı ama öyle bi kabarma olmadı. Resmen çizgi şeklinde bi çizik oluştu. Kanlandı diş çıktı. Tabi bir buçuk aydır falan çekiyor
BirPrensAnnesi___ Cansutplk 3 ay 13 gunluk bebeğim dis çıkarıyor ona yapsam bisey olurmu acaba çok huysuz
Ecemce Cudi-27-Bhr-24 bizdede vardı şuan 4 ayligiz hala devam ediyor. Eline ne verirsek ağzına götürüyor ağzı çeşme gibi salya akıyor.
Avukatanneyim Arkadaşlar merhaba. Şu zeytinyağının içine karanfil ezip koyup bekletip dişlerine sürme olayını yaptım ama bebeğime alerji yaptı. 3 gündür yüzü elleri kızarık bugün doktora götürdüm karanfil alerji yapmış olabilir dedi. Siz de dikkat edin 🥲
Gselenn Yasemnoral bende Osanit-‘in diş toplarını kullanıyorum hem rahatlatıyor hemee tamamen bitkisel. Diş jellerini doktorum önermedi ileride çürüklüğe yol açabiliyormuş
Bayanseker Sinem57 yani doktor tavsiyesi olduğu için zararı olmaz heralde hatta belki biliyorsunuzdur instagramda sayfası var ali fuat serpen diye bi çocuk doktoru uzun zamandır takip ediyorum arada tv programlarına da katılıyor iyi bi doktor onun sayfasında görmüştüm
Sinem57 Bayanseker hiç duymadım ama şimdi bakicam tvye bakmaya pek fırsatım olmuyor bebis doğduğundan beri😊ama çok sagolun bilgilendirdiginiz icin😍
Gokturk_ Duru_kizinannesi çok teşekkür ediyorum bizim 2.dişte çıktı herhalde acıtmıyordur artık diye tahmin ediyorum 😂diğer dişlere kısmet artık