Benimde lohusayken kanamam 1 hafta surdu resmen normal regl sancilarim gibi siddetli sancim oldu 1 haftada kesildi ve hic olmadim ve 40im ciktigi gibi reglim duzenli baslamisti ama 3 aydir 15 gunde 1 oluyorum asiri yogun kanamam var ve sancilarim daha da siddetli ustelik 1 ay regl oldum resmen gecen ay sizce neden kaynakli olabilir.. doktora gittim herseyi normal olarak soyledi kanama azaltici ilac verdi ama o da ise yaramadi