Duygu3737 bende böyle bir durum yaşamadım ama burda postların bırınde böyle birsey okumuştum ama siz yetmiyor diye dusunmeyın hep destekleyin annenın pskolojısıde önemli yaşamış bırı olarak söyleyorum en kötü artık hiç yetmıyor sıfırlandıysa da yapacak bısey yok ekgıda, mama şeklinde devam edilebilir yeterki canları sağolsun😇