BEGUS AysenurveEge 1 yıl 7 ay oldu hala olmadım çünkü emziriyorum, doktora gittim hiçbir sorun yokmuş , şükür 🙏🏻 emzirdiğim için hormonlar ile alakalı bir durum , sizin de öyledir büyük ihtimal😊 olmadığım için herhangi bir sorun yaşamıyorum da 👌🏻
karadenizdebiraile BEGUS adet olamadığınız ıcın karında şişlik var mı sanki hamıle göbegı gıbı bı ayva göbegı duruyor halen daha 😕 bünyem bu kiloya hiç alışık değil moralim bozuluyor maalesef ☹️
karadenizdebiraile Yesimbb benımde bebegım 4 aylık oldu hamilelikte az kilo almana rağmen hamile gibi göbegım kaldi sizinde öle mi bundan önce doğumlarımda hemen kilolarım karnım gıtmıstı bunda kaldı😕
Yesimbb karadenizdebiraile evet benim de öyle 34 bedendim hamile kaldığımda hiç bir kıyafetim olmuyor şu an. Zayıflarsın diyorlar ama bakalım benim ilk çocuğum.
Roni21- AysenurveEge bende normal doğum yaptım 9 ay sonra regl oldum ama bakalım düzenli olacak mı bu ayı bekliyorum
Esrailkee Regli olduktan sonra ödemenizi attınız mı benim inanılmaz bi ödemim var inşallah regli olunca gider ya
Vildan53 AysenurveEge bende sezaryen 4 buçuk ay oldu doğum yapalı yeni oldum bikaç gün önce oldum önceden bendede oyle regl sancısı gibi sancı oluyordu tamam oluyorum dedim ama olmuyordum hazırlık yapıyormuş gelmeye seninkide eli kulağındadır olursun 1 yıla kadar normalmiş zaten olmamak
Vildan53 Gokce-Umay bende 4 buçuk ay üstüne yeni oldum ve çok fazla kanama oluyo ped tutmuyor bebek bezi kullanıyorum henüz kaç gün sürer bilmiyorum hamilelikten önce 7 gün oluyordum ama kuzenimin başına gelmişti doğumdan sonra adet günleri uzamıştı ve kalıcı olarak sende de oyle olabilir
KayraVeAnnesi_06 Yasenur Yok denecek kadar az kaldı , zaten benim önceden de göbeğim az vardı belkide o yüzden de kalmış olabilir 🙏🏻
Doruege1710 3 ay 10 gün önce doğum yaptım tam 40 gün lohusa kanamam sürdü ondan 10 gün sonra regl oldum hala her ay oluyorum normalmi bilmiyorum
Gms19nrcn Doruege1710 Bende sezeryan doğum yaptım 40 gün kanamam oldu bitti 3 gün sonra regl oldum bebeğim şuan 5 aylık ve her ay düzenli regl oluyorum doktorum normal olduğunu ve hatta çok iyi olduğunu söyledi
Buslorin22 AysenurveEge bebeğim 5 aylıkken oldum şuan 7 aylık bu ay olmadım henüz şişim ve gerginim ne olacak bu halimiz bilmem
Durusko Normal doğum yaptım 30 gün kanamam oldu. Sonra bebeğim 9.5 aylıktı regli oldum. Zaten emziriyorum, emzirirken bu süreç uzayabiliyormuş.
HilalSs Cigdemss normal değil dedi . Ama değerler normal çıktı anlamadım .emziriyprum bende bakalım ne zaman normale döner .şişkinlik var mıdır acaba olduğumuzda karnımızda küçülme olur mu onu merak ediyorum . Yada fark etmiyor mu olanlar bilgi verirse sevinirim ☺️
Cigdemss HilalSs benim doktor emzirmeyi bırakıp beklemelisin gelmezse o zaman ilaç kullanırsın dedi. Bu aralar bırakma düşüncesindeyim. Bende kilo veremiyorum artık iştahım fazla acaba regl olunca düzelir miyim
Julo AysenurveEge 5 ay 6. Gununde geldi. Daha zamani var ama az zamani kalmis sizinde siskinlik sancilar varsa gelir. Benim akintim icinde baslamisti. Kesilir gb oldu 2 gun normal geldi sonrasinda tam anlami ile gelmeye basladi. Belim tutuldu sancilarim coktu falan baya sikintili gecti. Ama sikmayin caninizi ben 14 aya kdr regl olmayan anne okudum burada.
Salih01 aayysselll doğum sonrası bitmeyen kanama için doktora gitmiş miydiniz? Ben de şuan 52. Günümde hala dur kalk yapan kanama sorunu yaşıyorum…
aayysselll Salih01 doğumdan sonra 40. Gün kontrolünde doktorum emzirdiğiniz için çok normal süreç uzayadabilir demişti. Benimki yaklaşık az az da olsa 60 gün sürmüştü.