Rab123 AysenurveEge valla kuzu ben normal doğum yaptim 40 çıkmasına 10 gün varken adet oldum doktor bile şaşırdı;) normal mis bagzen olmuyormusuz bagzen oluyormusuz
Betul_ AysenurveEge Oğlum 6 aylık oldu bu gün regl oldum aslında üzüldüm ramazanı bitiremedim diye ama şişkinlik gitti rahatım hiç değilse
Kadeerolmeezz-11 AysenurveEge 29 ağustosta doğum yaptım sezaryen ile daha geçen ay 28 martta ilk reglimi oldum
sunflower01 AysenurveEge 1 seneye kadr normalmiş öyle diyorlar ben de senin gibiyim insana sinir yapıyor bu durum
Adenmoms68 Snm_arya hala çok kanamam var ama bende regl oldum sandım lekelenme oluyormus hep suan tam anlamıyla regılım sizinde tam regliniz olacaktır benim gibi olursanız endişelenmeyin
Ulyana AysenurveEge aynen bende de oğlu durum var, 9ay oldu sezeryan doğum tapdım.hala regl olmuyorum. Ama regl ağrılarım oluyor.
Udu AysenurveEge bende mi anormallik var dogum yapali 52 gun oldu 3 gundur 4 gundur regl oluuorum 48. Gun basladi
NerminDE Dört ay oldu bende hala olmadım şişkinlik ve ağrılar da cabası regli de dört gözle bekleyeceğimi hiç düşünmemiştim 😂 daha sonra bu şişkinlik ödev vs geçiyor mu kızlar tecrübe eden var mı?
Gokce-Umay Normal doğum yaptım, 4.5 ay sonra oldum ilk kez. Fakat normale göre biraz daha uzun sürdü gibi . Bu durumu yaşayan var mı ?
Vildan53 Gokce-Umay bende 4 buçuk ay üstüne yeni oldum ve çok fazla kanama oluyo ped tutmuyor bebek bezi kullanıyorum henüz kaç gün sürer bilmiyorum hamilelikten önce 7 gün oluyordum ama kuzenimin başına gelmişti doğumdan sonra adet günleri uzamıştı ve kalıcı olarak sende de oyle olabilir
Utkunun_anasi Ben normal doğum yaptım kırkım çıktı iki gün sonra regl oldum iki ay düzensiz oldu iki gün oldu az az oldu üçüncü Ay düzeldi eskiki gibi olmaya başladım devam ediyor böyle 😂
Melek24aras Oğlum 3bucuk aylık oldu hale olmadım ve aşırı sıkıntıdayım askılı evde oturuyorum aşırı derecede terlemeler var ölcem ya
Damlali AysenurveEge 15 ay sonra oldum kuzum bende zamana bırakacaksın yapacak bisey yok emzirince adet sokturucude kullanılmıyor
HilalSs Cigdemss normal değil dedi . Ama değerler normal çıktı anlamadım .emziriyprum bende bakalım ne zaman normale döner .şişkinlik var mıdır acaba olduğumuzda karnımızda küçülme olur mu onu merak ediyorum . Yada fark etmiyor mu olanlar bilgi verirse sevinirim ☺️
UmayUtkan AysenurveEge olursun ya inşallah doğumdan sonra oluyor bazılarında öyle. Sen bir de beni düşün yaş 30 1 buçuk yaşında kızım ve menapoza giriyorum