AysenurveEge 40 kanamam bittikten 2 ay sonra adet görmeye başladım. Herkesin geç olduğu halde ben erken oldum diye şaşırıp doktoruma sordum. “Kişiden kişiye değişir, düzenli 2 saatte bir emzirme yaparsan adetin de o kadar gecikir. Süt korur çünkü.” Dedi. Ben bebeğime mama da verdiğim için düzenli emziremiyordum…