AysenurveEge Sezeryan doğum oldum 4.5 ay oldu regl olmadım karnım şiş regl sancım var ama olamıyorum :( bu durumu yaşayan var mı ne zaman düzelir 🌸
Snm_arya AysenurveEge kuzum 22 aylık 4 ay önce regl olmaya başladım çok zor bir süreçti benim için birde normal doğum yapmıştım 😀
Elfgrn AysenurveEge normal doğum 48. Gün başladı 3 gün sürdü 4. Gün yoktu 5. Gün lekelenme oldu bu gün 6. Gün gelen giden yok
Haticeunall Snm_arya benim sezeryan kanamamla birlikte regl düzenim de hiç değişiklik olmadı 35 gün sezeryan kanamasını çektim o biter bitmez de regl oldum her ay düzenli oluyorum 2 aylık bebeğim var
Adenmoms68 Snm_arya bende lohusa iken hiç kanamam olmadı az oldu yanı lekelenme şeklinde ve daha cok akıntı oldu sezaryen olmuştum şimdi iki ay gecti aradan hasta oldum üç gün önce tek 15 dakikada 10 ped değiştirdim artık tansiyonum düştü hastaneye gittim bende de fazla kanama oldugı için doktor ilaç verdi şuan hala hastayım ama çok kan kaybettim başım dönüyor hala sanırım bu lohusa iken gelmeyen kanım doktor böyle bir yorum yapmadı ama ben öyle düşünüyorum 😥😥
Duygu3737 Haticeunall bende aynı oldum bebeğimi hem mama hem anne sütüyle beslediğim için hemen oldun dediler sizde mama takviyesi kullandınız mı acaba
Edanurmehmet Ben normal doğumdan 3 ay sonra regl oldum ablam 1 buçuk yıl sonra olmuştu 8 aya kadar normal kabul ediliyormuş
KayraVeAnnesi_06 AysenurveEge Ben tam anlamıyla 4 ay sonra oldum ama öncelerinde ay 1 lekelenme şeklinde oluyordu
Cigdemss Benim 22 ay oldu olmadım , doktor emzirmeden dolayı dedi. Bende merak ediyorum kızlar regl olduktan sonra o ödeminiz şişliğiniz karnınız değiliyor mu?
HilalSs Cigdemss benim de 19 ay oldu olmadım henüz , geçen ay doktora gittim sürecin normal olmadığını söyledi ama değerlerime baktığında normal dedi.birkaç ay daha bekleyelim olmaz sa söktürücü birşey veririm gibi birşey söyledi .
hilalyalp_35 Cigdemss sezeryanla doğum yaptım 9 aydan sonra adet oldum karnım baya indi ama adettim 3 gün gecikti suan karnım 6 aylık hamile gibi sisti bir haftadır adet sancım var
Snm_arya Adenmoms68 yaaa şimdi nasılsınız peki benimde lohusayken hiç olmadı kanamam şimdi regl oluyorum dediğim gibi yine çok olmuyor acaba bende mi çok anormallik var