Ben 5,5 aylıkken başladım. Bir sebze 1 meyve şekilde 3 gün kuralına uyarak gittim. Kabak, bal kabağı, havuç, elma, armut, muz, avakado, yumurta sarısı yedik şimdilik. Bugün pirinç unundan muhallebi denedim keyifle yedi. Yarın muhallebiye lor peyniri ekleyeceğim. Daha sonra yoğurt deneyeceğim. Benim mantığım daha çok tadım değil de yavaş yavaş karıştırmaya başlayarak öğün şeklinde yemeye alıştırmak. Genellikle ilk uykusundan sonra veriyorum. Öğünler sırasında mutlaka su ve sonrasında da su veriyorum. Şimdilik suyu kaşıkla içiyor arada alıştırma bardağını da deniyorum ama zorlamıyorum. Yoğurt sonrası pekmez deneyeceğim yine muhallebinin içine. Biraz da doyurucu olsun istiyorum. Bu sırada mutlaka ek gıda sonrası emziriyorum anne sütünden de mahrum bırakmıyorum. Ama blw düşünmüyorum. Henüz bebeğim o aşamada değil farkındayın 7. Aydan sonra bence kendi kendine yemeye başlayabilir o zamana kadar yemek yemeye alışmalı