Gulsevenakil canım ek gıdaya başlamak için bebeğin 180 günü tamamlaması gerekiyor midesinin hazmedebilmesi sindirebilmesi için biz 6. ayda başladık zaten hemen her şeyi yemiyorlar bu çok önemli ilk önce kendin yaptığın yoğurt ile her başladığın besinde3 gün kuralı mutlaka olmalı yiyecekleri vermeden önce vücudunu kontrol et alerjik reaksiyon olursa daha kolay anlarsın kabız yapan sebzeleri en sonda verirsen daha iyi olur bütün sebzeleri bitirdikten sonra en son patatesi ver bence bir çay kaşığı zeytinyağı mutlaka ekle 🌸buharda pişirme aparatı almanı tavsiye ederim ek gıdaya başladığın zaman suya da başlaman lazım yemeğinden sonra suyunu içirmelisin yemezse sakın zorlama zamanla alışacaktır sebzelerden sonra meyvelere başlamanı öneririm ilk başta daha çok sindirimini kolaylaştırıcak sebzeler meyveler vermeni öneririm alışana kadar zorlanmasın ağır gelmesin ben yoğurt havuç bal kabağı kabak tatlı patates ve normal patates olarak verdim 3 gün kuralı ile sonrasında sebzeler bittikten sonra meyvelere geçtim elma armut muz muzu da en son verdim kabız yapma olasılığı var mutlaka her yediğinden sonra suyunu verdim asla zorlama gaz yapan sebze ve meyveleri birkaç ay sonra vermeni tavsiye ederim daha çok erken olur sonrasında çorbalara geçersin meyveli yoğurt verirsin bebe bisküvisi kendin yapıp yoğurt ile verebilirsin baya uzun oldu aklıma gelen her şeyi yazdım umarım yararlı olmuştur kusura bakma 🙈☺️🤗❤️