asus17 yaşadım canım belirli dönemlerde oluyor ama sebebi ne ben de anlamadım ilk 1-2 ay yaşamadım ama 3-4 te yaşadım hatta memeye yaklaşır yaklaşmaz ağlıyordu bazen ağzını alıp saniyede bırakıp ağlıyordu en son tamam bitti artık dedim ama yok sabırla devam ettim pes etmedim şu an tekrar güzel emiyor maşallah diyelim 😅🧿🧿