hayalperest2310 benim oğlum 3 aylık, tam hatırlamıyorum ama 2 ay içinde vermiştim. Elim ayağım olmuştu resmen, sorun da yaşamamıştım. Ama bu sıralar meme reddi başladı. Memeyi emmemek için tepiniyor ağlıyır, emziği verince susup rahatlıyor. Başa dönsem hiç vermezdim. Philips Avent parlayan bu arada.