berosunannesi asus17 özel bişey değil de çok fazla ağladığı için önce sakinleştirmek gerekiyordu bunun için de kucağıma alıp hafif müzikler dinletiyordum bide doğduğundan beri dua da dinletirim bazen dua açıyordum sakinliyordu o şekilde veriyordum