Kızım 3400 doğdu 3200 e düştü , 3 ay 10 günlükken 7600 dü ebe de doktorda maşallah dedi ama mama yeseydi azaltırdık anne sütü olduğu için devam dediler. Şimdi 6 aylık 10 gün önce 9100 çıktı normal yani yürüyünce boyları uzayınca ortalamayı yakalarlar kötü bir şey değil ki