1aysekaplan Kizlar bugün sağlık ocağına gittim tam 3.ayi bugün bebeğim kız 6 kilo 100 gram geldi doktor bu ne irilik 700 gram fazlası var 4 5 aylık bebek kilosuna uygun dedi sizcede kilosu çok mu ??
Deletedmom_41 1aysekaplan Oğlumda o dönemler benzerdi ama 1 yasa doğru hareketlendikce atacak o kiloyu tereddüt edilecek birşey yok suan
Bugleminannesi28 1aysekaplan doğduğu kiloya bağlı biraz Canım o şekilde anlaşılır. Mesela benim kızım 3 kilo doğdu 6250 idi 3.ayinda şuan 4.5 aylık 10 gün sonra randevusu var bana da maşallah dediler gören çok tombul diyor iri olsun ne olacak ki yarıyor demekki sutlerimiz zaten gün geçtikçe hareketli oluyorlar ve kilo alımı yavaşlıyor bebeklerin
Serifemete Mylovelovemom doğumda 85 le girmiştim şuan 70 oldum bir buçuk ayda ama ben eşim öyle minyon değiliz ailede minyonda pek yok oğlum çok sık emmek istiyor her istediğinde veriyorum 3 5 aya kilosu durur diyorlar yavaşlar diye bakalim
Bugleminannesi28 1aysekaplan benimde 2750 ye düşmüştü 3.ayinda 6250 di doktor hem biraz tombik hem uzun demişti ama gayet iyi demişti bilemedim
Kdra 1aysekaplan 37 hafta 3.5 kilo doğmuştu şuan 5 aylık ama her kontrolde kilosu hakkında yorum yapmıyolar iyi yada kötü diye
tugceizgi 1aysekaplan benim bebeğim de hemen hemen aynıydı. Hatta fazlaydo sanırım. Ama sadece anne sütüyle beslendiği için bişey yapamadılar. Şimdi 8,5 aylık.
Taelif 1aysekaplan Merhabalar. Kac kilo dogdugu da önemli direk öyle kanı koymakta ne bileyim doktorlar hemşirelerde bi ilginç. Anne sütü alıyorsa hic düşünmeyin oh mis gibi doyuyor demek ki. Bol bol yarasın. Sadece mamada kilo takibi önemli diye biliyorum ben ilerisi için ama anne sütüyle bol bol yarasın 😂
Liliii 1aysekaplan gayet normal benimki 7 kiloydu 3.ayında normal sınırlardaydı. 6. 7. Ayından sonra zaten düzgün kilo almıyorlar o yüzden şimdi alabildiği kadar alsın emiyorsa bol bol emsin yarasın😃🥰
1aysekaplan Bugleminannesi28 bende bilemedim canım ama bana normal geliyo gözüme öyle iri bir bebek değil yabi görüntü olarak biraz tombik ama öyle göze batcak kadar değil yani bende şaşırdım öyle deyince
Drysmsn 1aysekaplan 2 ay 17 günlükken tartılmıstı oğlum 6.700 çıkmıştı doktor baya tombıs bebek demıstı