endlesslove nagehanyorulmaz Aptamil conformile geçmeye karar verdim umarım tuvalet rutinini değiştirmez😊
endlesslove ceylinnn Doğru bu ay daha net anladım kilo alımı azalmış , aptamil conformile geçmeye karar verdim
Drycgdsmete endlesslove canim doktor bana comformil kilo icin degil gaz sorunu olan bebekler icin dedi gaz yapmiyomus
endlesslove Elaunal üzülmeyin, Rabbim korusun tüm evlatlarımızı.. sağlıklı olsunlar da mamayla beslemsinler..
Elaunal endlesslove üzülmüyorum bebeğim emiyor ilk altı ay anne sütü ve ekgıdayla emmeye devam ediyor zaten su an 8 aylık ama sütü olmayan anneler için konustum kalbi delik bi bebeğin süt annesi olarak yoksa yok yani mecbur mama verilicek dimi ?
endlesslove Elaunal Maşallah çok güzel, ben en başından beri malesef mamayla besliyorum büyük oranla mama alıyor, meme de alıyoruz ama çok az diyebilirim. Böyle yorumlara kulak tıkıyorum elimde olan bişey değil çünkü
endlesslove omerinannesi0509 Ay en altta yazıyormuş şimdi gördüm😂 ama daha önce hiç böyle koku almadım 3.5 aydır kullanıyorum
endlesslove Ummahanaydn şimdi aptamil conformil düşünüyorum goldan goet için de güzel diyolar ama keçi sütü de bir yaştan önce vermeyin diyolar şaşırdım
kirpikuclari Ummahanaydn merhaba canım bizde hipp aldık son olaylardan sonra demişsin ya açıklar mısın içerikte mi bir sıkıntı var ben araştırıp almıştım
Ummahanaydn kirpikuclari hippin alt markası bebevita mamalarını toplatıyormuş ve hipp mamanın içinden siyah böcek gibi birşey çıkmış firmayi arayıp böyle böyle oldu dediklerinde olabilir denmişler ve bunlar haricinde hipp mamayla benim oğlum doymuyordu ben birazda onun için değiştirdim canım
AhmetEymenEnes kirpikuclari 7 ay 10 gunlükken ayni anda alttan ve ustten birer disi cikti suan 8 aylik ustten 4. Dis gelmek uzere alttan 2. Cikmak uzere
omerinannesi0509 endlesslove ben hep alıyorum valla sürekli balık kokusu geliyordu bana dedim acaba niye böyle meğersem balık yağı varmış içinde
Ummahanaydn kirpikuclari ama şöylede bir şey var hangi eczaneye girsem bana anne sütüne en yakın hipp markası olduğu söylendi diyorum ya benim en büyük değiştirme sebebim oğlumun doymaması
Sakura-chan endlesslove ben aptamil veriyorum kutunun üzerinde balık yağı içerdiği için kokar yazıyor. Hippte dede bu yüzden kokuyordur
endlesslove Sakura-chan Bunda yazmıyor birde şikayetleri görünce içim hiç rahat etmedi bitse de hemen değiştirsem diyorum.
endlesslove omerinannesi0509 Doğru yazıyormuş en altta. Palm yağı yüzünden bebeklerde kusma yapıyormış biz ilj Aptamil kullandık kusmuyordu ama kabız olduğu için değiştirmiştik.şimdi yediğini olduğu gibi kusuyoR.