Mrvdl aynen öyle mama da olsa en iyisini vermeye çalışıyoruz mama ucuz bişey değil ki her hafta hipp 900grama 144 lira veriyoruz bu boyutu da var ama ne yapalım en iyisi neyse onu yapmaya çalışıyoruz. Dediğin gibi sağlık olsun iyi olsunlar başka bişey istemeyiz hem bende emmemişim bir hafta küvözde yatmışım ama şükür iyiyim, bağışıklık sistemimde problem yok şükürler olsun buda bize moral olsun :)